domingo, 8 de marzo de 2009

María



-Bos días
-Bos días,mellor fagalle as fotos no prado que eiqui cruzanse as vacas e tapanlle
-O sitio e impresionante (touriñan)
-para os de eiqui e duro, hai días que te levanta o vento,o meu fillo morreu eiqui traballando no percebe.O meu marido marchou as americas cando el tiña dous anos
-e non marchou con el?
-daquela non veu robarme, sempre dixo que iba mandar buscarme, ata hoxe..Depois quixen marchar pero o meu pai matabame se o facía
-estou millor así,ninguen manda en mi, e vostede esta casado?
-separado e con unha filla ,o millor que fixen na vida,o da filla claro
-parece boa persoa, a mala era ela?
-non , é boa persoa pero eramos moi novos, e non funcionou
-Os nenos hai que coidalos ainda ca xente se separe, antes o home facía o neno, é o que ten a semilla e marchaban e non lles pasaba nada, agora a lei obriga a manter os fillos, esta ben esa lei. Debería estar cunha muller, o home necesita que lle limpen a casa e que lle cociñen.
-Eu xa limpo e cociño
-Pero si enferma.. A enfermedade e nejra
-Que teña un bo día María
-igualmente, acabo de coñecelo e xa lle conto a vida
-adeus
-ata logo

4 comentarios:

FRANCISCO JAVIER DE LAS HERAS ÁLVAREZ dijo...

Creo que tienes expo en Santiago, lamento no poder sacar días para poder pasarme por allí, lo que si me gustaría saber es si tienes catálogo, si es así hazmelo saber. Me encantan las fotos tan pegadas al la tierra, me recuerdan de donde vengo, saludos

Anónimo dijo...

quanta realidade há nessa foto e nesse texto, tu si que és um vagoneta, como te fas de rogar!!

Unknown dijo...

hola mig

primero decirte que en tu interior reside esa capacidad de sacar lo mejor de cada uno, como bien muestras con tu post y por supuesto con la imagen....

seguundo,estuve hablando con fran pi ayer y decidimos que vamos a ir a criticar tu expo, a no ser que nos sobornes con tu presencia e intercambiemos cosas banales, como unas cervecitas y unas sonrisas....

a ver si de esta nos miramos...
apertas oliver

santiagoenprata dijo...

joder Miguel, dos putos tirones de orejas te daba. Uno por no informar de la existencia de este blog y otro por no avisar de la expo.

El proyecto en ciernes está en:

http://santiagoenprata.blogspot.com